Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    температурен датчик си провери, след като имаш разминаване между еку и уред....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #77
      Не е нормално това загряване. При мен е същата работа. Или е запушен дъртия радиатор, който и без това е останал без 20% от ламелите или помпата е заминала (което ме съмнява защото си връща доволно в казанчето) или термоса се е..ва нещо. Скоро ще се разколачват гореизброените работи.
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #78
        На мен ми се струва, че проблема е в уредите, а не в датчика. Двигателя определено не вдига толкова висока температура, защото течността не кипи. Намерил съм за проба други уреди, тази седмица по някое време ще ги закача и ще пиша какво е станало.

        Но за протокола - как се извършва проверка на температурен датчик? Какво трябва да се направи, освен с контакт спрей да се почистят връзките и да се проверят кабелчетата за оголване?
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от paunofff Покажи съобщение
          На мен ми се струва, че проблема е в уредите, а не в датчика. Двигателя определено не вдига толкова висока температура, защото течността не кипи. Намерил съм за проба други уреди, тази седмица по някое време ще ги закача и ще пиша какво е станало.

          Но за протокола - как се извършва проверка на температурен датчик? Какво трябва да се направи, освен с контакт спрей да се почистят връзките и да се проверят кабелчетата за оголване?
          Абе човече, пъхни един живачен термометър в казанчето за антифриза и ще разбереш къде си. Луди хора, давате пари да сменяте, а проблемът си седи ли седи
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #80
            Седи си Цецо,защото го казвам за 1000 път,а именно,че на 90 % от 156-те не са им верни уредите за температурата,нямат калибриране,единствения вариант е с някакви съпротивления Всичко се разбира много лесно,закачаш компа,виждаш каква температура вижда ЕКУ-то,оттам с лазерен или живачен термометър мери истинската температура на водата,и ще откриеш топлата вода
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #81
              С термометъра ще разбера, че Еку-то получава коректна информация от датчика +/- 1/2 градуса разлика (примерно), но това аз така или иначе си го знам. Въпроса е какво кара уреда на таблото да показва толкова високи стойности. Това ще ми струва само едно разглобяване на централната козола, което така или иначе съм решил да направя заради една изгоряла лампичка за осветление на часовника.
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #82
                Добре де ако е датчик или уред защо ще започва да пада темп. според уреда като се пусне парно, седи на тихи или и аз не знам кво. Ако е закована темп. на 85 примерно реално и уреда показва 110 като се пусне парното на 50 ли ще падне че да пада и стрелката на уреда. Няма логика да е нещо такова при мене поне.
                ----------------------
                156 SW 1.8TS 07.2001
                Fiat Tipo 1.4Mi
                ----------------------

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                  Добре де ако е датчик или уред защо ще започва да пада темп. според уреда като се пусне парно, седи на тихи или и аз не знам кво. Ако е закована темп. на 85 примерно реално и уреда показва 110 като се пусне парното на 50 ли ще падне че да пада и стрелката на уреда. Няма логика да е нещо такова при мене поне.
                  Помисли малко и ще се сетиш,вътре в уреда има съпротивления,нормално е като пуснеш парно да пада температурата,плюс това разликата не е толкова голяма а 10-15 гр. максимум
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #84
                    Дано скоро стане възможно оправянето на проблема при колега от форума, че ме дразнят много тези градуси вече.
                    Днес при загрял мотор 90+ (ама не много) отвих капачката на казанчето, леко изпусна въздух и маркуча който влиза в радиатора отгоре стана съвсем мек. Това добре, все пак системата остана без налягане, но след 1 мин. като завих пак капачката си остана пак така. Та си викам да не би термостатчо да отваря малко и по голяма част да си минава през малкия кръг. Кой знае от какво ще се окаже ама си правя разни глупави тестове.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #85
                      ...абе да си питам на мястото...сега по жегите и с пуснат климатик колата ми грее до 95-100 градуса. Предполагам не е нормално, но да питам фатално ли е?! С масло Мотул 10-40 6100+ до горе, на максимума съм. Антифриза ми е до максимума в казанчето. Термостата е летен,сменян зимата, отваря а 81 градуса-БЕР!

                      Подозрения:
                      1. Липсващи ламели на водния радиатор - основно - точно зад вентилатора.
                      2. Работеща 2-ра степен на вентилатора, но не и първа. Тоест включва и изключва само една степен, подозирам, че е силната, защото се чува и в купето понякога,като се заслушам. Обаче тук не виждам логика, защо заради това, че не работи 1-а степен ще грее до 100 градуса, като така или иначе се включва втора степен, която е силна и би трябвало да свърши работата и на първа...и ако толкова пък тук е проблема, къде да търся решението с тая втора степен? С чикията на вентилатора, където е с някакво керамично таракло, което се опира до радиатора и от него излизат два кабела, или на друго място?!
                      3. Мръсотия между воден и климатичен радиатор - съмнявам се тъй като с водоструйката съм навирал яко отвън да пръскам...между тях не съм пръскал...незнам дали има чак пък толкова мръсотияя че заради нея да грее, при положение че малко-отмалко си пръскам по два пъти в месеца там да чистя на автомивката?!

                      Ще се радвам на помощ, позовавайки се на фактите, които съм предоставил. Благодаря!
                      Last edited by milev86; d.m.y г., 15:36.
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #86
                        Оправи си първата степен!!!
                        Не навирай водоструйката, че мачкаш ламелите и скапваш площта на радиатора
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Оправи си първата степен!!!
                          Как???
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Оправи си първата степен!!!
                            Не навирай водоструйката, че мачкаш ламелите и скапваш площта на радиатора

                            Е аз нали я оправих моята 1-ва скорост, същата работа. Утре съм в бокса и ще пиша ако открием причината.
                            ----------------------
                            156 SW 1.8TS 07.2001
                            Fiat Tipo 1.4Mi
                            ----------------------

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                              Е аз нали я оправих моята 1-ва скорост, същата работа. Утре съм в бокса и ще пиша ако открием причината.
                              Оправи я, ама как?!...предполагам е тъпия реостат... или там както се казваше...ще сменя него, защото втора работи и не виждам логика да е от реле или бушон...знам ли?!...
                              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                              ВАЗ 21079 1990 г.

                              Comment


                              • #90
                                Вие на колко градуса искате да ви работят колите при 40 градуса навън,при тези жеги е напълно нормално да стига ТС-а до 100 гр.Иначе ако имате проблем в перките си ги оправете.............
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X